La Quetsche Croquante

Friday, December 07, 2007

Forlova !!!


Tenkte eg sko annonsera at eg e blitt forlova, sjøl om ryktet sikkert har nådd alle som lese denne bloggen... Men her får dåkk vertfall et bilde av gutten min, Ivar:) Han e tesyneldande ikkje nevnt på denne bloggen før. Men viss du lese posten om at d snart e vår, e d han som e den mystiske personen som besøkte meg på BiG og som eg besøkte i påsken. Sånn kan d gå ;)


Itte drøye to uge har eg ennå kje heilt fatta d, sjøl om ringen liksom hørre t der på høyrehåndå. Men d e kje marr enn halvaent år siden eg va veldig singel... Og så e d vanskelig å se for seg någe som ska vara heila livet når eg bare e tjue år og vant t at ting har begrensa varighed. En bor ett år her og ett år der. Går någen år på ungdomsskolen, någen år på vgs. Får någen venner her og någen venner der, og prøve å treffa de iblant. Men dette e kver dag. For resten av livet. (Forhåbentligvis)


D e ei stor forandring. Og ei ganske skummel ei. Men me e jo to om å få d t å gå:)

7 Comments:

  • wow! gralla mirjam:)

    By Blogger LiBeReJo, at 3:33 PM  

  • Vil bare ijenn sei gralla;)

    By Blogger Anette, at 4:30 AM  

  • Gratulerer så mykje!!! Håpar det går bra med dykk der nord:)

    By Blogger Solveig, at 7:14 AM  

  • Mirjam jentå=)=) Igjen..:Gratulera så møkje...e så kooos=)=) Håpe dåkke har d bra og at me snart få sjå deg igjen...:) Klem

    By Blogger Christine=), at 1:37 PM  

  • Gratulere :)

    By Blogger Ingrid, at 2:17 PM  

  • weee! mirjam!! gratulerer masse! er jo ei stønn sia jeg hørte det nå egentlig, men det var så koselig å høre! Regner med du har det bra da! :) Så vil jeg bare ønske deg et fantastisk nytt år!

    By Blogger marnanne, at 8:25 AM  

  • oiiiii!!! konge!!! i didn't know!!! gratulerer i bøtter og spann fra livjorun i osloo!

    By Blogger sorgenfrigate, at 9:23 AM  

Post a Comment

<< Home