La Quetsche Croquante

Wednesday, November 29, 2006

Å møte seg selv i døra

Eg hadde en interessant opplevelse i dag... Gjekk ud av et prøverom og svingte t venstre. Og så kom d plutselig ei ut fra naborommet og, sånn at me sgo t å kræsja. Eg tenkte i någen få øyeblikk at hu der ligna veldig på meg, før eg innsåg at d eg va i ferd me å kræsja i va et speil. Litt flaut.

Men d va gågen ganske interessante øyeblikk, altså, fekk nesten sånn out of body-experience der eg møtte meg sjøl, om ikkje i døra, så vertfall i speilet... Må sei at ud fra d inntrykket eg fekk av meg, så virka eg veldig forvirra og en smule skvetten. Men d e kanskje ikkje så rart med tanke på at eg holdt på å gå rett på et speil...

2 Comments:

  • hehe, så utruligt bra! Har hatt någen ligane opplevelsar sjøl, du føle deg litt dumme ittepå, jaffal va eg ganske flaue =P Håpe du har d fint på BiG =)KLem

    By Blogger Cecilie, at 7:51 AM  

  • hehe! eg posta en kommentar på bloggen nerfor, men det æ jo kje sikker du får mæ deg dæ... uansett, eg såg d va margunn før eg leste det... æ så goe dama, du må helsa! håbe du kose deg :) klem frå anette

    By Blogger Juvelvegen 30, at 6:11 AM  

Post a Comment

<< Home